Kezdjük a tévhitekkel: Nem a felegyenesedés indította el a gátizmaid gyengeségét, mivel nem a fáról másztál le.

Nézzük az igazságot: A gátizmok korai gyengülését életmódbéli szokásaink indítják el. Ezt athrophianak azaz sorvadásnak hívják.
Nagy mértékben hozzájárulnak a hormonális változások is, a kötőszövetek örökletes gyengesége, a szülések száma és az esetleges kismedencei műtétek.

Ismerj meg néhány életmódbéli szokást, amivel naponta gyengíted az intim zónád anélkül, hogy tudnál róla.
Ennek tükrében érthető ha korán- már fiatalon- kellemetlen tüneteket tapasztalhatsz?

Statisztikák szerint a fiatal nők 60% már tapasztal gátizom gyengeségre utaló panaszokat.

Milyen életmódbéli szokások gyengítik a gátizmokat:

    • A rendszeres székrekedés
    • Gyakori préseléssel végzett vizelet és székletürítések
    • Vizelet vagy széklet rendszeresen hosszú ideig való tartogatása
    • A várandósság és a szülések
    • Nőgyógyászati, Urológiai, Proktológiai műtétek.(pl:méheltávolítás,abortusz…)
    • A futás, szökdelés és felugrásokkal járó sportágak
    • Ülőmunka, plusz görnyedt ülő testtartás
    • Rendszeres tampon használat
    • Álló munka
    • Köhögéssel, tüsszögéssel járó betegségek
    • Túlsúly
    • Egyes gyógyszerek tartós szedése./izomlazítók, antidepresszánsok…/
    • Örökletes kötőszöveti gyengeség
    • Emelés, cipekedés, nehéz fizikai munka
    • súlyzós edzés
    • Gyakori felfázások
    • Hormonváltozások
    • Változókor
    • Helytelenül végzett és intim tornának gondolt gyakorlatok

A fent leírt életmódbéli dolgokkal naponta találkozunk, a szokásaink áthangolásával és rendszeres intim tornával  kompenzálható mindez. 

Az intim medical tréningen megtanítalak, hogyan érd el az ideális intim egészséget.

Ellenőrizd, milyen állapotban vannak a gát izmaid tesztünk kitöltésével!

vagy akár Jelentkezz intim torna tanfolyamaink egyikére már most!
error: Content is protected !!