Ezt a 3 dolgot tudnod kell ha ülőmunkát végzel vagy székrekedésed van reggel felkelés után végezd ezt a  rutint: 1.Első hasznos tipp: Elongációk állva -Helyezkedj el állva csípő széles terpeszben, […]

Ezt a 3 dolgot tudnod kell ha ülőmunkát végzel vagy székrekedésed van

reggel felkelés után végezd ezt a  rutint:

1.Első hasznos tipp: Elongációk állva

-Helyezkedj el állva csípő széles terpeszben, térdeidet enyhén hajlítsd.
-Páros karral nyújtózz meg a fejed fölött, fogd meg kifordítva a két kézfejed nyújtsd a könyököd és a két füled közelében tartsd meg a karjaidat. Nyújtózz meg a páros karokkal a plafon felé.
-Most kezdj el lassú csípő körzést jobbra 10x, majd ellentétes irányba, balra 10x,
közben mindvégig nyújtva vannak a karok a plafon irányában

2.Nézzük a második tippet: hasmasszázs :

-Állva vagy fekve, végezzünk hasmasszázst az órajárásával megegyező irányba, követve a vastagbél szakaszait.
-Jobb oldalon fel, (colon ascendens)
-a has közepén jobbról balra haladva (colon transversus)
-majd a bal oldalon lefelé (colon descendens, colon sygmoideus )végig kis körző mozdulatokkal.
-Ha van időd használj a masszázshoz könnyű masszázsolajat vagy kókuszzsírt, hogy ne húzódjon a bőröd.

3.Harmadik fontos dolog a rendszeres intim torna.
-Ez segít kompenzálni az ülőmunka káros hatásait
-javítja a bélperisztaltikát
-segíti a bélsár haladását
-megkönnyíti a széklet kiürítését
-serkenti a kismedencei és hasi szevrek vérellátását
-javítja a szervi funkciókat
-tonizálja a záróizmokat (analis sphincterek)
– enyhiti az aranyeres panaszokat

Ezek a napi rutinba épített apró dolgok segítenek kompenzálni a kismedencei szerveket károsító hatásokat és segíthetnek megelőzni az intim panaszokat.

A mottóm: a prevenció az életstílus

várlak intim torna tréningemen, ahol személyes hagvételt találsz


Ellenőrizd, milyen állapotban vannak a gátizmaid tesztünk kitöltésével!

vagy akár Jelentkezz intim torna tanfolyamaink egyikére már most!
error: Content is protected !!