Tévhitek és igazságok

Ismerd meg mi az amivel gyengíted a gátizmaidat.

Nem szakítasz időt,hogy elmenj a wc-re amikor kellene?
-A Vizelet vagy széklet rendszeres tartogatása szintén extra bónusz .
-A várandósság időszaka és a szülés a nőiségünk beteljessedése,
de „intimkondi „nélkül rémálom is lehet.
-Nőgyógyászati, Urológiai, Proktológiai műtétek.
-A futás, szökdelés és felugrásokkal járó sportágak, extrém has űri
nyomásfokozódást jelentenek!
-Ülőmunka, plusz görnyedt ülő testtartás a kismedencei szervekben pangást idézi elő,rontja a capilláris vérkeringést és a gátizmok tartó és záró funkcióját .
-Rendszeres tampon használat.
-Köhögéssel, tüsszögéssel járó betegségek (pl: allergia, krónikus bronhitis.)
-Túlsúly, zsigeri zsírpárnák súlya, szintén a medencefenék izmokat terheli!
-Dohányzás,diabétesz a gáton is szűkíti a kapilláris érhálózatod.
-Kötőszöveti gyengeség.Ez örökletes tényező.Korai gátgyengeséhez vezet.
-Emelés, cipekedés, súlyzós edzés!!!mind extrém gátterhelés.
-Gyakori felfázások, altesti gyulladások.
-Hormonváltozások.(menstruáció idején, várandósság alatt és változókorban)
-Helytelenül végzett és intim tornának gondolt gyakorlatok.

A fent leírt életmódbéli dolgokból sokat nehezen tudunk kiküszöbölni, de kompenzálhajuk ezeket a kismedencei és gáti gyengítő hatásokat, ha rendszeresen tornáztatjuk a medencefenék izmainkat.

Az Intim Medical és Intimfitness trénerek országszerte elérhetővé  teszik számodra a közérzetjavító tornákat és ha beleszerettél akkor várlak az oktatóképzésen.

Várlak szeretettel

Szerző:Gottlieb Ildikó